Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.
KOM IN CONTACT
Heeft u een vraag over e-mail marketing of wilt u
graag een afspraak maken? Neem dan contact met ons op .
+31650620606
CONTACT OPNEMEN
Bekijk hier onze voorbeeld nieuwsbrieven
Hoe blijft u in contact met uw klanten? Wilt u als bedrijf meer traffic en omzet? Zonder dat u er veel werk aan heeft en vooral zonder grote investeringen?
Wij begrijpen dat het voor u vaak een hele klus is om een e-mailnieuwsbrief zelf op te stellen. Dit kan vanwege verschillende redenen: u heeft er de tijd niet voor, geen affiniteit met e-mail marketingsystemen, of u wilt gewoon dat het werkt zonder dat u er zelf iets aan hoeft te doen. Daarom nemen wij u het werk uit handen.
Neem dan contact op met Frans de Hoyer eigenaar van GW Management. Graag maak ik een afspraak met u om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.
Frans de Hoyer is opgegroeid in de autobranche. Hij heeft in zijn tienerjaren in de werkplaats van het bedrijf van zijn ouders gestaan en heeft, na zijn opleiding aan de IVA in Driebergen in 1991, nieuwe en gebruikte auto’s van verschillende merken verkocht. In de periode 1998-2007 heeft hij gewerkt als Consultant, Trainer en Used Car Manager en heeft hij o.a. diverse trainingen gegeven bij en voor dealerbedrijven en importeurs.
Wij verzorgen de content voor in uw e-mail nieuwsbrief. Uiteraard is uw input ook welkom, dit wordt meegenomen in de e-mail nieuwsbrief.
Geen mogelijkheid om een landingspagina te maken? Geen probleem dat is een standaard dienst. Denk aan inschrijfformulier voor een event.
Op het juiste tijdstip de nieuwsbrief afleveren. Is dat om 8.00 uur of is dat om 19.00? Dat is per ontvanger verschillend.
Dus niet als bulk om 17.00.
Door het inrichten van diverse inschrijfmodules worden nieuwe e-mailadressen verzameld. Dit doen we via uw website én via Social media.
Uiteindelijk moet een e-mail nieuwsbrief ook leads of contacten opleveren. Dat doen we o.a. door “wat is mijn auto waard”.
Data optimalisatie, welke informatie is interessant? Tags en scores worden toegekend. Binnen 48 uur niet geopend? Dan wordt de nieuwsbrief nogmaals verstuurd.
GW Management biedt full service E-Mail Marketing Automation voor uw bedrijf. Ons team vormt het verlengde van de marketingafdeling bij E-Mail Marketing Automation.
Blijf op de hoogte en ontvang op de laatste dag van de maand onze nieuwsupdate in je mailbox en blijf zo op de hoogte over E-mail Marketing Automation uw bedrijf. We plaatsen 2-3 artikelen per keer in de update.
Frans de Hoyer is eigenaar van GW Management. In 2007 heeft hij GW Management opgestart met als doel auto(dealer)bedrijven te ondersteunen op het gebied van e-mailmarketing in combinatie met social media en websites.
Frans de Hoyer is opgegroeid in de autobranche. Hij heeft in zijn tienerjaren in de werkplaats van het bedrijf van zijn ouders gestaan en heeft, na zijn opleiding aan de IVA in Driebergen in 1990, nieuwe en gebruikte auto’s van verschillende merken verkocht. In de periode 1998-2007 heeft hij gewerkt als Consultant, Trainer en Used Car Manager en heeft hij o.a. diverse trainingen gegeven bij en voor dealerbedrijven en importeurs. In september 2007 is hij voor zichzelf begonnen en heeft hij GW Management opgericht.
Wilt u starten met de e-mail nieuwsbrief i.c.m. Marketing Automation, een afspraak maken of een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Voorbeelden zien van de e-mail nieuwbrieven, klik hier
E-mail marketing Automation uw bedrijf. Het volledig verzorgen van e-mail marketing voor uw bedrijf.
Occasionmanager voor alle merken binnen PON
Van Dorst Automotive. Verantwoordelijk voor het gehele occaisonbeleid.
CRM Used Car management. Dealer ondersteuning op het gebied van Occasion management en geven van trainingen (Taxatie – Management trainingen)
Gestart bij Van Beijnum als verkoper, vervolgens bij de ZAM in Zeist occasion verkoper en een jaar bij Volvo Verkerk verkoper nieuw en occasions.
We zien ze nog wel eens voorbijkomen: nieuwsbrieven met daarin emojis. Maar let op: de wijze waarop emojis ondersteund worden hangt af van de e-mailclient, het besturingssysteem en de browser. Emojis zien er daarom niet altijd hetzelfde uit!
Er wordt veel geschreven over e-mailmarketing: welke onderwerpregel is het beste, wanneer kan de nieuwsbrief het beste verstuurd worden en vooral wat is goede content? Wanneer dit allemaal uitgezocht en getest is, kan het toch nog gebeuren dat je niet tevreden bent over de resultaten: de nieuwsbrief wordt niet geopend.
Ook deze paasdagen zag ik de nodige Paasnieuwsbrieven voorbijkomen: “U bent van harte welkom 2e Paasdag”. Begrijpelijk, het bedrijf is immers niet voor niets open. Wat ik alleen niet goed begrijp is dat lezers gemotiveerd worden om naar dit soort dagen te komen, terwijl zij in veel gevallen de maanden daarvoor niets hebben gehoord van dit bedrijf.
E-mail heeft het hoogte conversiepercentage van alle digitale marketingkanalen. Hoewel we bijna allemaal klagen dat we te veel e-mails krijgen, gaan we wél door alle mails heen en verwijderen we de mails die niet interessant genoeg zijn. Dit kan niet gezegd worden van social media en advertenties,
Tegenwoordig hebben veel dealerbedrijven een eigen App. Maar heeft u er wel eens over nagedacht hoe u deze onder de aandacht brengt bij uw klanten? Gebeurt dit überhaupt wel?
Het verzamelen van nieuwe e-mailadressen kan op verschillende manieren. Een van de mogelijkheden is het plaatsen van een inschrijfbutton op uw website waarmee (potentiële) klanten zich kunnen inschrijven voor uw nieuwsbrief.
Nog regelmatig komen wij vervuilde databases tegen. Wanneer we kijken naar het veld ‘e-mailadres’ dan is het opvallend hoe slecht dit veld nog vaak wordt ingevuld. Een aantal voorbeelden:
Onlangs was ik op bezoek bij een van mijn klanten. Tijdens het wachten vielen mij een aantal dingen op, waarvan ik niet wist dat zij dit deden. Mijn vraag was direct: “weet de klant dat jullie dit doen?”
Onlangs was ik bij een autobedrijf waarvoor wij de e-mailnieuwsbrief zullen gaan maken. Ik wist dat zij al enige tijd zelf de nieuwsbrief maken, althans zij bedenken de artikelen en de websitebouwer maakt – in een gratis software programma – de nieuwsbrief.