NieuwsbriefNieuwsbrief

Voorbeelden

Wilt u zelf ervaren hoe het werkt?

Meld u aan, bevestig de e-mail die u gaat ontvangen (dubbel Opt-in). U ontvangt daarna de welkomst e-mail en vervolgens de laatst verstuurde e-mail nieuwbrief.

Features BoxFeatures Box

Shortcodes

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

NEEM CONTACT OP METNEEM CONTACT OP MET

FRANS DE HOYER

KOM IN CONTACT

Meer weten over e-mail marketing, neem contact op met Frans de Hoyer

Heeft u een vraag over e-mail marketing of wilt u
graag een afspraak maken? Neem dan contact met ons op .

Telefoon

+31650620606

Nieuwsbrief ontvangen

Mis niets, meld u hier aan

CONTACT OPNEMEN

Bekijk hier onze voorbeeld nieuwsbrieven

WAT WIJ DOENWAT WIJ DOEN

E-MAIL MARKETING AUTOMATION VOOR UW BEDRIJF

GW Management biedt full service E-Mail Marketing Automation voor uw bedrijf. Ons team vormt het verlengde van de marketingafdeling bij E-Mail Marketing Automation.

E-MAIL

Hoe blijft u in contact met uw klanten? Wilt u als bedrijf meer traffic en omzet? Zonder dat u er veel werk aan heeft en vooral zonder grote investeringen?

> Lees verder

DE REDEN

Wij begrijpen dat het voor u vaak een hele klus is om een e-mailnieuwsbrief zelf op te stellen. Dit kan vanwege verschillende redenen: u heeft er de tijd niet voor, geen affiniteit met e-mail marketingsystemen, of u wilt gewoon dat het werkt zonder dat u er zelf iets aan hoeft te doen. Daarom nemen wij u het werk uit handen.

Nieuwsbrief opstarten?

Neem dan contact op met Frans de Hoyer eigenaar van GW Management. Graag maak ik een afspraak met u om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

> Neem contact op

Aantal klanten
0
# e-mails per jaar
0
Uniek geopend in %
0
Terugkerende klanten in %
0
Dat 47% van de nieuwsbrief ontvangers de e-mail nieuwsbrief opent alleen op basis van het onderwerp.
Dat 68% de e-mail nieuwsbrief als spam aanmerkt puur op basis van op het onderwerp
Dat 99,3% nooit op het linkje klikt: bekijk de e-mail online. Zorg dat uw preheader maximaal wordt gebruikt.
Dat 45% van de bedrijven niets meer van zich laten horen na aanmelding van de e-mail nieuwsbrief.

Samenvatting e-mail marketingSamenvatting e-mail marketing

  • 0%
    Bruto openingspercentage
  • 0%
    uniek openingspercentage
  • 0%
    afleveringspercentage
  •  Ontwerp Lay-out en content
  •  E-Mails verzamelen Inschrijfmodules
  •  Combineren Alle tools die beschikbaar zijn
  •  Leads generen Zodat u verder kunt
Meer weten over e-mail marketing, neem contact op met Frans de Hoyer

Frans de Hoyer is opgegroeid in de autobranche. Hij heeft in zijn tienerjaren in de werkplaats van het bedrijf van zijn ouders gestaan en heeft, na zijn opleiding aan de IVA in Driebergen in 1991, nieuwe en gebruikte auto’s van verschillende merken verkocht. In de periode 1998-2007 heeft hij gewerkt als Consultant, Trainer en Used Car Manager en heeft hij o.a. diverse trainingen gegeven bij en voor dealerbedrijven en importeurs. 

GW MANAGEMENT

Content

Wij verzorgen de content voor in uw e-mail nieuwsbrief. Uiteraard is uw input ook welkom, dit wordt meegenomen in de e-mail nieuwsbrief.

Landingspagina’s

Geen mogelijkheid om een landingspagina te maken? Geen probleem dat is een standaard dienst. Denk aan inschrijfformulier voor een event.

Perfecte tijdstip

Op het juiste tijdstip de nieuwsbrief afleveren. Is dat om 8.00 uur of is dat om 19.00? Dat is per ontvanger verschillend.
Dus niet als bulk om 17.00.

E-Mail adressen

Door het inrichten van diverse inschrijfmodules worden nieuwe e-mailadressen verzameld. Dit doen we via uw website én via Social media.

Leadgeneratie

Uiteindelijk moet een e-mail nieuwsbrief ook leads of contacten opleveren. Dat doen we o.a. door “wat is mijn auto waard”.

Automatiseren

Data optimalisatie, welke informatie is interessant? Tags en scores worden toegekend. Binnen 48 uur niet geopend? Dan wordt de nieuwsbrief nogmaals verstuurd.

GW Management biedt full service E-Mail Marketing Automation voor uw bedrijf. Ons team vormt het verlengde van de marketingafdeling bij E-Mail Marketing Automation.

Blijf op de hoogte en ontvang op de laatste dag van de maand onze nieuwsupdate in je mailbox en blijf zo op de hoogte over E-mail Marketing Automation uw bedrijf. We plaatsen 2-3 artikelen per keer in de update.

Meer overMeer over

FRANS DE HOYER
Meer weten over e-mail marketing, neem contact op met Frans de Hoyer

Frans de Hoyer is eigenaar van GW Management. In 2007 heeft hij GW Management opgestart met als doel auto(dealer)bedrijven te ondersteunen op het gebied van e-mailmarketing in combinatie met social media en websites. 

Frans de Hoyer is opgegroeid in de autobranche. Hij heeft in zijn tienerjaren in de werkplaats van het bedrijf van zijn ouders gestaan en heeft, na zijn opleiding aan de IVA in Driebergen in 1990, nieuwe en gebruikte auto’s van verschillende merken verkocht. In de periode 1998-2007 heeft hij gewerkt als Consultant, Trainer en Used Car Manager en heeft hij o.a. diverse trainingen gegeven bij en voor dealerbedrijven en importeurs. In september 2007 is hij voor zichzelf begonnen en heeft hij GW Management opgericht.

Wilt u starten met de e-mail nieuwsbrief i.c.m. Marketing Automation, een afspraak maken of een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Voorbeelden zien van de e-mail nieuwbrieven, klik hier

GW MANAGEMENT

Aantal klanten
0
# e-mails per jaar
0
Uniek geopend in %
0
Terugkerende klanten in %
0
  • 0%
    Bruto openingspercentage
  • 0%
    Uniek openingspercentage
  • 0%
    Afleveringspercentage

Resultaten

01/9/07 - heden2007 - heden

Eigenaar GW Management

E-mail marketing Automation uw bedrijf. Het volledig verzorgen van e-mail marketing voor uw bedrijf.

06/6/06 - 1/9/072006 - 2007

PON AUTOMOTIVE

Occasionmanager voor alle merken binnen PON

01/1/04 - 6/6/062004 - 2006

OCCASION MANAGER

Van Dorst Automotive. Verantwoordelijk voor het gehele occaisonbeleid.

01/6/98 - 1/1/041998 - 2004

OCCASION MANAGER/TRAINER

CRM Used Car management. Dealer ondersteuning op het gebied van Occasion management en geven van trainingen (Taxatie – Management trainingen)

01/9/91 - 1/6/981991 - 1998

VERKOPER NIEUW EN OCCASIONS

Gestart bij Van Beijnum als verkoper, vervolgens bij de ZAM in Zeist occasion verkoper en een jaar bij Volvo Verkerk verkoper nieuw en occasions.

BlogBlog

E-MAIL MARKETING AUTOMATION
Facebook berichten op de timeline

Even snel een Facebook bericht plaatsen is heel gemakkelijk. Dat is het grote voordeel, maar er zit ook een nadeel aan.

Onlangs was het 5 mei, Bevrijdingsdag, en veel bedrijven waren gesloten. Goede aanleiding om zo rond 3 – 4 mei een bericht te plaatsen, of misschien eerder wanneer het uitkomt. Maar wat is dan het nadeel? Wat gaat er mis?

Je komt het nog steeds tegen

Onlangs heb ik weer eens een ‘rondje’ websites gedaan van dealer- en autobedrijven. Dit keer heb ik vooral gekeken naar, u raadt het al, de mogelijkheid tot inschrijven voor de nieuwsbrief. Wat viel er op:

E-mailmarketing en SEO/SEA: kan dat elkaar versterken?

Bedrijven maken tegenwoordig volop gebruik van e-mailmarketing, wat een effectieve manier is om (potentiële) klanten te bereiken. Uiteraard zijn de klanten of websitebezoekers ook te bereiken middels andere online marketing kanalen, zoals Google AdWords (SEA) en Search Engine Optimization (SEO = zoekmachine optimalisatie). 

Wat gaat er vaak mis?
Stel je afwezigheidsassistent in, de vakanties komen eraan

Je gaat met vakantie en hebt de afwezigheidsassistent aangezet. Veel mensen gebruiken de afwezigheidsassistent om te laten weten dat ze tijdelijk niet aanwezig zijn. Helemaal prima, maar heb je wel een duidelijke en klantvriendelijke tekst?

Emojis in de nieuwsbrief

We zien ze nog wel eens voorbijkomen: nieuwsbrieven met daarin emojis. Maar let op: de wijze waarop emojis ondersteund worden hangt af van de e-mailclient, het besturingssysteem en de browser. Emojis zien er daarom niet altijd hetzelfde uit!

Waarom wordt de nieuwsbrief niet geopend?

Er wordt veel geschreven over e-mailmarketing: welke onderwerpregel is het beste, wanneer kan de nieuwsbrief het beste verstuurd worden en vooral wat is goede content? Wanneer dit allemaal uitgezocht en getest is, kan het toch nog gebeuren dat je niet tevreden bent over de resultaten: de nieuwsbrief wordt niet geopend. 

Wat is de essentie van een nieuwsbrief?

Ook deze paasdagen zag ik de nodige Paasnieuwsbrieven voorbijkomen: “U bent van harte welkom 2e Paasdag”. Begrijpelijk, het bedrijf is immers niet voor niets open. Wat ik alleen niet goed begrijp is dat lezers gemotiveerd worden om naar dit soort dagen te komen, terwijl zij in veel gevallen de maanden daarvoor niets hebben gehoord van dit bedrijf.

Facebook Posts en de nieuwsbrief combineren (deel 2)

Vorige week hebben we een artikel geschreven over het combineren van e-mailmarketing en Facebook en daarbij een voorbeeld gegeven hoe je dit zou kunnen aanpakken.

Een andere mogelijkheid om de twee te combineren is het actief promoten van je e-mailnieuwsbrief op Facebook.

Waarom e-mailmarketing en Facebook combineren?

E-mail heeft het hoogte conversiepercentage van alle digitale marketingkanalen. Hoewel we bijna allemaal klagen dat we te veel e-mails krijgen, gaan we wél door alle mails heen en verwijderen we de mails die niet interessant genoeg zijn. Dit kan niet gezegd worden van social media en advertenties,

Hoe promoot u uw App?

Tegenwoordig hebben veel dealerbedrijven een eigen App. Maar heeft u er wel eens over nagedacht hoe u deze onder de aandacht brengt bij uw klanten? Gebeurt dit überhaupt wel?