reminder ontvangen?

ongewenst-in-de-mail

Een concept nieuwsbrief en reminder ontvangen?

Elke maand maken wij nieuwsbrieven op basis van een planning. Deze planning is als volgt:

  1. We bedenken, schrijven en zoeken artikelen op voor de komende maand.
  2. We maken een concept nieuwsbrief en versturen deze naar u. 
  3. Na een aantal dagen versturen wij een reminder met de vraag of het concept naar wens is en of er nog aanpassingen/aanvullingen zijn.  
  4. We passen het concept aan op basis van uw reactie en versturen het aangepaste concept nogmaals naar u. 
  5. Na uw akkoord wordt de nieuwsbrief verstuurd naar uw klanten. 

Het volgende wil echter nog weleens gebeuren: 

Na het versturen van de reminder krijgen we als reactie, ‘ik heb niets ontvangen’ of ‘ik heb al antwoord gegeven’.

Bij de eerste reactie, ‘ik heb niets ontvangen’, vragen we of het concept misschien in de map ongewenst terecht is gekomen. Dit kan helaas wel eens gebeuren. Dit is namelijk afhankelijk van het filter dat is ingesteld bij de ontvangende mailserver.

Bij de tweede reactie, ‘ik heb al antwoord gegeven’, gebeurt het vaak dat men op reply/beantwoorden heeft geklikt van het betreffende concept. Wij versturen de nieuwsbrief altijd vanuit uw naam en e-mailadres. Dit doen we om te voorkomen dat uw klanten een reactie naar ons sturen i.p.v. naar uw bedrijf. Dus wanneer u het concept ontvangt en op reply/beantwoorden klikt, komt uw reactie in uw eigen mailbox terecht.

Geeft u terugkoppeling op het concept dat u van ons heeft ontvangen? Stuur dan altijd een  nieuwe mail of pas het e-mailadres aan. U kunt hiervoor het mailadres info@gwmanagement.nl gebruiken. 

 

Meld u aan voor onze nieuwsbrief