Hoe blijft u in contact met uw klanten?

Wilt u als bedrijf meer traffic en omzet? Zonder dat u er veel werk aan heeft en vooral zonder grote investeringen? Laat uw aanbiedingen, nieuws en acties dan snel, gemakkelijk en voordelig versturen via een e-mailnieuwsbrief. GW Management maakt en verstuurt uw e-mailnieuwsbrief 11 keer per jaar voor een vast bedrag, ongeacht het aantal abonnees.

U wilt een professionele e-mailnieuwsbrief naar uw klanten versturen, maar u heeft geen tijd om hier aandacht aan te besteden? Wij maken tijd, het is ons werk!

Waarom:
Wij begrijpen dat het voor u vaak een hele klus is om een e-mailnieuwsbrief zelf op te stellen. Dit kan vanwege verschillende redenen: u heeft er de tijd niet voor, geen affiniteit met e-mail marketingsystemen, of u wilt gewoon dat het werkt zonder dat u er zelf iets aan hoeft te doen. Daarom nemen wij u het werk uit handen.

De werkwijze:
U geeft uw te plaatsen artikelen via e-mail aan ons door en wij maken een concept e-mailnieuwsbrief. Heeft u zelf geen inspiratie, dan hebben wij voldoende items om de e-mailnieuwsbrief te maken. Wij spelen hierbij in op de actualiteiten. U ontvangt van ons de concept e-mailnieuwsbrief ter controle. Na akkoord versturen wij uw e-mailnieuwsbrief naar het door u aangeleverde adresbestand. Eenvoudiger kan het niet!

Je klanten vinden, binden en boeien via een professionele e-mailnieuwsbrief.

Voordelen van de e-mailnieuwsbrief:

  • Goedkoper dan gedrukte media
  • Direct contact met uw klanten en groot bereik
  • Hoog openingspercentage
  • Meer bezoekers naar uw website
  • Leads op basis van de Call to Action (bijvoorbeeld Online Taxatie Formulier)
  • Aantal doorkliks en openingspercentage is meetbaar
  • Maatwerk (zie voorbeelden)
  • In contact blijven met uw klanten
  • Meerdere contactmomenten
  • Professionele uitstraling naar uw klanten
  • Eigen URL en database
  • Koppeling met Social media

Koppelingen die wij maken (uiteraard is dit in overleg met u):

  • We plaatsen de nieuwsbrief op uw Facebookpagina / Twitter account.
  • We updaten uw Facebookpagina met een inschrijfbutton.
  • We maken een inschrijfbutton voor uw website.
  • We maken een Online Taxatie formulier. Deze kunt u ook gebruiken voor Facebook en uw website.
  • We maken een formulier voor uw acties en aanbiedingen. Deze kunt u ook gebruiken voor Facebook en uw website.

Reacties van uw collega’s:

  • “Na het verzenden zien we een toename in werkplaatsafspraken”
  • “Reacties van onze klanten: bedankt voor de herinnering Winterbandenwissel”
  • “Op basis van de taxatie module hebben we 2 auto’s verkocht deze maand”
  • “Het is de enige piek die we zien in Google Analytics; dus bezoekers op de site”
  • “Het is goedkoper dan een advertentie zetten. Dit kost al snel € 2.200,-, dus een nieuwsbrief is goedkoper”
  • “We hoeven er niets aan te doen, we geven een aantal items door en de rest wordt gedaan”

Heeft u vragen neem dan contact op met Frans de Hoyer 06-50620606

Features BoxFeatures Box

Shortcodes

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

E-Commerce

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Responsive Design

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Web Security

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

Creative Ideas

Minima maxime quam architecto quo inventore harum ex magni, dicta impedit.

NEEM CONTACT OP METNEEM CONTACT OP MET

FRANS DE HOYER

KOM IN CONTACT

Meer weten over e-mail marketing, neem contact op met Frans de Hoyer

Heeft u een vraag over e-mail marketing of wilt u
graag een afspraak maken? Neem dan contact met ons op .

Telefoon

+31650620606

Nieuwsbrief ontvangen

Mis niets, meld u hier aan

CONTACT OPNEMEN

Bekijk hier onze voorbeeld nieuwsbrieven

WAT WIJ DOENWAT WIJ DOEN

E-MAIL MARKETING AUTOMATION VOOR UW BEDRIJF

GW Management biedt full service E-Mail Marketing Automation voor uw bedrijf. Ons team vormt het verlengde van de marketingafdeling bij E-Mail Marketing Automation.

E-MAIL

Hoe blijft u in contact met uw klanten? Wilt u als bedrijf meer traffic en omzet? Zonder dat u er veel werk aan heeft en vooral zonder grote investeringen?

 

> Lees verder

DE REDEN

Wij begrijpen dat het voor u vaak een hele klus is om een e-mailnieuwsbrief zelf op te stellen. Dit kan vanwege verschillende redenen: u heeft er de tijd niet voor, geen affiniteit met e-mail marketingsystemen, of u wilt gewoon dat het werkt zonder dat u er zelf iets aan hoeft te doen. Daarom nemen wij u het werk uit handen.

Nieuwsbrief opstarten?

Neem dan contact op met Frans de Hoyer eigenaar van GW Management. Graag maak ik een afspraak met u om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.

 

> Neem contact op

Aantal klanten
0
# e-mails per jaar
0
Uniek geopend in %
0
Terugkerende klanten in %
0
Dat 47% van de nieuwsbrief ontvangers de e-mail nieuwsbrief opent alleen op basis van het onderwerp.
Dat 68% de e-mail nieuwsbrief als spam aanmerkt puur op basis van op het onderwerp
Dat 99,3% nooit op het linkje klikt: bekijk de e-mail online. Zorg dat uw preheader maximaal wordt gebruikt.
Dat 45% van de bedrijven niets meer van zich laten horen na aanmelding van de e-mail nieuwsbrief.

Samenvatting e-mail marketingSamenvatting e-mail marketing

  • 0%
    Bruto openingspercentage
  • 0%
    uniek openingspercentage
  • 0%
    afleveringspercentage
  •  Ontwerp Lay-out en content
  •  E-Mails verzamelen Inschrijfmodules
  •  Combineren Alle tools die beschikbaar zijn
  •  Leads generen Zodat u verder kunt
Meer weten over e-mail marketing, neem contact op met Frans de Hoyer

Frans de Hoyer is opgegroeid in de autobranche. Hij heeft in zijn tienerjaren in de werkplaats van het bedrijf van zijn ouders gestaan en heeft, na zijn opleiding aan de IVA in Driebergen in 1991, nieuwe en gebruikte auto’s van verschillende merken verkocht. In de periode 1998-2007 heeft hij gewerkt als Consultant, Trainer en Used Car Manager en heeft hij o.a. diverse trainingen gegeven bij en voor dealerbedrijven en importeurs. 

GW MANAGEMENT

Content

Wij verzorgen de content voor in uw e-mail nieuwsbrief. Uiteraard is uw input ook welkom, dit wordt meegenomen in de e-mail nieuwsbrief.

Landingspagina’s

Geen mogelijkheid om een landingspagina te maken? Geen probleem dat is een standaard dienst. Denk aan inschrijfformulier voor een event.

Perfecte tijdstip

Op het juiste tijdstip de nieuwsbrief afleveren. Is dat om 8.00 uur of is dat om 19.00? Dat is per ontvanger verschillend.
Dus niet als bulk om 17.00.

E-Mail adressen

Door het inrichten van diverse inschrijfmodules worden nieuwe e-mailadressen verzameld. Dit doen we via uw website én via Social media.

Leadgeneratie

Uiteindelijk moet een e-mail nieuwsbrief ook leads of contacten opleveren. Dat doen we o.a. door “wat is mijn auto waard”.

Automatiseren

Data optimalisatie, welke informatie is interessant? Tags en scores worden toegekend. Binnen 48 uur niet geopend? Dan wordt de nieuwsbrief nogmaals verstuurd.

GW Management biedt full service E-Mail Marketing Automation voor uw bedrijf. Ons team vormt het verlengde van de marketingafdeling bij E-Mail Marketing Automation.

Blijf op de hoogte en ontvang op de laatste dag van de maand onze nieuwsupdate in je mailbox en blijf zo op de hoogte over E-mail Marketing Automation uw bedrijf. We plaatsen 2-3 artikelen per keer in de update.

Meer overMeer over

FRANS DE HOYER
Meer weten over e-mail marketing, neem contact op met Frans de Hoyer

Frans de Hoyer is eigenaar van GW Management. In 2007 heeft hij GW Management opgestart met als doel auto(dealer)bedrijven te ondersteunen op het gebied van e-mailmarketing in combinatie met social media en websites. 

Frans de Hoyer is opgegroeid in de autobranche. Hij heeft in zijn tienerjaren in de werkplaats van het bedrijf van zijn ouders gestaan en heeft, na zijn opleiding aan de IVA in Driebergen in 1990, nieuwe en gebruikte auto’s van verschillende merken verkocht. In de periode 1998-2007 heeft hij gewerkt als Consultant, Trainer en Used Car Manager en heeft hij o.a. diverse trainingen gegeven bij en voor dealerbedrijven en importeurs. In september 2007 is hij voor zichzelf begonnen en heeft hij GW Management opgericht.

Wilt u starten met de e-mail nieuwsbrief i.c.m. Marketing Automation, een afspraak maken of een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Voorbeelden zien van de e-mail nieuwbrieven, klik hier

GW MANAGEMENT

Aantal klanten
0
# e-mails per jaar
0
Uniek geopend in %
0
Terugkerende klanten in %
0
  • 0%
    Bruto openingspercentage
  • 0%
    Uniek openingspercentage
  • 0%
    Afleveringspercentage

Resultaten

01/9/07 - heden2007 - heden

Eigenaar GW Management

E-mail marketing Automation uw bedrijf. Het volledig verzorgen van e-mail marketing voor uw bedrijf.

06/6/06 - 1/9/072006 - 2007

PON AUTOMOTIVE

Occasionmanager voor alle merken binnen PON

01/1/04 - 6/6/062004 - 2006

OCCASION MANAGER

Van Dorst Automotive. Verantwoordelijk voor het gehele occaisonbeleid.

01/6/98 - 1/1/041998 - 2004

OCCASION MANAGER/TRAINER

CRM Used Car management. Dealer ondersteuning op het gebied van Occasion management en geven van trainingen (Taxatie – Management trainingen)

01/9/91 - 1/6/981991 - 1998

VERKOPER NIEUW EN OCCASIONS

Gestart bij Van Beijnum als verkoper, vervolgens bij de ZAM in Zeist occasion verkoper en een jaar bij Volvo Verkerk verkoper nieuw en occasions.

BlogBlog

E-MAIL MARKETING AUTOMATION
Kan de klant zich gemakkelijk aanmelden?

Zoals altijd, ga ik bij dealerbedrijven actief op zoek of ik mij kan aanmelden voor de nieuwsbrief. Zo ook deze keer. Ik werd getriggerd doordat het bedrijf mij ging volgen op Instagram.

Hoe toegankelijk is je e-mailnieuwsbrief?

Er wordt veel geschreven over e-mailmarketing. Maar hoe zit het eigenlijk met de toegankelijkheid van e-mailnieuwsbrieven? Geen lezer zit te wachten op ellenlange teksten, een vreemde uitlijning en allerlei ‘toeters en bellen’ in de nieuwsbrief.

Goede content, hoe komen jullie daaraan?

Deze vraag wordt ons vaak gesteld op het moment dat we in gesprek zijn met een potentiële klant. Eigenlijk is het niet zo moeilijk om aan goede content voor je nieuwsbrief te komen. Er zijn verschillende manieren om aan interessante items te komen.

Hoe ‘zwaar’ mag een e-mailnieuwsbrief zijn?

Het is belangrijk ervoor te zorgen dat je e-mailnieuwsbrief niet te groot is als deze verstuurd wordt. Zo breekt bijvoorbeeld Gmail in een aantal gevallen de e-mail af wanneer deze groter is dan 115kB.

Terugblik E-mail Summit 2018

Een keer per jaar vindt in juni het congres ‘E-mail Summit’ plaats waar de laatste trends en cases op het gebied van e-mailmarketing worden besproken tijdens diverse workshops. Uiteraard was ik ook dit jaar weer aanwezig om nieuwe ideeën op te doen en gedurende de dag heb ik verschillende punten opgeschreven die mij opvielen.

Planning en content, gaat dat samen?

Je zou zeggen dat dit goed samen zou moeten gaan. Immers, je hebt een planning en daar omheen creëer je content. En toch gaat het vaak mis: de content is er wel, maar de planning ontbreekt!

Maximaal rendement door samenwerken en combineren

Het lijkt tegenwoordig wel alsof er mensen zijn die echt álles kunnen en overal goed in zijn. Neem bijvoorbeeld een marketing medewerker van een autobedrijf. Er zijn medewerkers die het volgende allemaal kunnen:

Waarom opnieuw inschrijven AVG nieuwsbrief? Of is het een marketing truc?

En toen was 25 mei alweer voorbij… Op de dag zelf liep de mailbox werkelijk vol met e-mails over de nieuwe wetgeving AVG. Mails die gingen over de nieuwe privacy verklaring en wat we allemaal van de klant weten en wat we registreren, maar ook het verzoek “Meld u opnieuw aan voor de nieuwsbrief”. Bij dit laatste kan je je afvragen of dat wel nodig is.

We versturen minder e-mails

Databasevervuiling, daar hebben we het al vaker over gehad. We zien telefoonnummers, websiteadressen tot aan passwords toe in de databases. Nu gaan we alleen een stap verder. We versturen geen e-mailnieuwsbrief meer naar mensen die de nieuwsbrieven al langere tijd (maanden) niet geopend hebben en ook op deze manier in de database geregistreerd staan.

Wat staat er achter de afbeelding?

Je nieuwsbrief is verstuurd en klaar is het. Althans, dat denk je… Maar wist je dat 42% van de ontvangers ‘afbeeldingen downloaden’ uit heeft staan en dat er e-mail accounts zijn (zoals Gmail) die afbeeldingen downloaden standaard uit hebben staan?